Helgen som gått!

hej på er!

jag har haft fullt upp hela helgen, har nämligen varit barnvakt åt mina små söta systrar. fredagskvällen var vi hos stora stora syster och rullade lite bullar igen=) de vart så sugna på mina hemlagade köttbullar och gräddsås som jag och martina gjorde så de blev det igen! och min gräddsås blev väääääldigt god, gjorde en ny varriant som jag definitivt ska lägga upp här på bloggen. sen lagade vi en barnfavorit köttfärsås och spagetti med rivna morötter. sen på kvällen blev det lite typisk lördags mat!

bjuder på lite bilder!

systrar som gillar att hjälpa till





jag bjöd på kladdkaka på jobbet till min kollega som fyllde 35



denna gång gjorde jag den extra god! jag grovhackade vit chocklad och hade över det blir skit bra muuuums, recept finns i arkiv.

i torsdags gjorde jag en ny rätt, väldigt enkel men super god, det visar jag imorn.

god natt!

//TopChef

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0