Hallon sorbet gud så gott!

hej hej!

idag efter lite jobb tog jag och tjejerna en snabbfika. jag åt för mycket gott=) beställde en lyxig kärleksmumskaka som det så fint heter, jag kallar de mockaruta! det var till och med en liten jordgubbe på toppen I like. men magen sa inte stop där utan gick direkt på ivanas halv ätna blåbärspaj muuuums den är ju så god.


nått annat som är super gott har ni här...


hallon sorbet!





det finns ju mängder med smaker som jag bara måste testa, men jag tror att hallon förblir min favorit. för övrigt gör SIA mycket god glas och den är KRAV märkt med! skadar aldrig=)


//TopChef

Kommentarer
Postat av: pillan

Sias hallonsorbet e klockren. Har du provat att äta den med deras choklad glass?? do it! DEt är världens bästa kombination:)

2010-03-15 @ 11:36:36
URL: http://pernillaramsten.com
Postat av: cathi

tjohoo ärligt jag köpte just de två sorbet och chocklad:D 2 för 20 kr på coop haha ska jag testa ihop då. skit goda är båda isär i alla fall!

2010-03-15 @ 15:17:36
Postat av: JuliaJ-L

mmumms va gott med hallon sorbet =)

2011-02-15 @ 19:54:48
URL: http://juliaajohanssonlind.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0