Det luktar jordgubbar i köket, snart är våren här!

hej hej!

just nu bakar jag pajer till några hungriga arbetskollegor på mannens jobb=) det luktar jordgubbar i hela mitt kök njaaamiii säger jag bara! får se om jag snor en bit sen blev riktigt sugen nu själv.


den kommer inte riktigt se ut som denna nu, men en sommardag kanske den blir så här vacker!




sen blir det matlagning of course. ikväll blir det ännu en till krämig sak med KYCKLING, och den kan jag lova är super god. vad lagar ni ikväll?

//TopChef

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad för krämigt, jag gillar krämigt!! :)

2010-03-10 @ 22:21:51
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Ena

Omg va gott. Vill ha!

2010-03-11 @ 12:17:35
Postat av: cathi

ja carro det är riktigt krämigt hehe det kommer upp snart, men fick inte till så snygga bilder=)

2010-03-11 @ 22:37:16
Postat av: cathi

heej ena!



aa eller den på bilder där ser inte dum ut alls, och min blev minst lika bra=) vad lagar ni nu då i nya lägenheten??



2010-03-11 @ 22:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0