Vit chockladglass med bär!

muuummms muuuums min glass blev så god=) den fick stå i frysen ca 5 tim och då blev den perfekt, lite halv mjuk så där. eftersom det inte är säsong för färska jordgubbar som det ska vara till, så fick det bli olika frysta bär som ganering. men direkt när gubbar börjar komma fram igen så ska glassen lagas igen!

kvällens middag!



(receptet på min lasagne hittar ni i bloggens arkiv)

kvällens efterrätt!







nästa glass jag ska göra den ska ha en frisk smak av yoghurt! det är min absoluta favorit smak på glass, hoppas jag hittar något bra recept.

vet ni nått?

//TopChef 


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag har precis ätit lite nu innan maten, hihi jätte god!! Efter maten ska jag äta upp resten :)

2010-01-06 @ 19:44:10
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Eldi

Vad duktig du är Cathi:D

2010-01-06 @ 22:06:48
Postat av: cathi

hahaha din tjockis sis=)

2010-01-06 @ 22:55:11
Postat av: cathi

vad roligt att du har läst min blogg eldii!!!



fortsätt med det hihih=)

2010-01-06 @ 22:56:02
Postat av: Bella

Gud vad sugen jag blev på lasagne nu!

Din efterrätt ser njami ut, puss

2010-01-07 @ 11:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0