Välkommen 2010!

tjohoo vilken fest det blev igår! eller i mitt fall flera fester hehe=) kvällen började hemma hos min syster och hennes sambo tillsammans med vänner. där lagade vi till 2 olika nyårs middagar, vi va inte överens om vad vi skulle äta=) sen kila jag hem snabbt iklädd partyoutfit och uggs,  sen var det dags för fest nr 2 hemma hos mig med nära och kära. där firade vi in det nya året, och straxt efter det bar det iväg ut i dimman. dans, dans och dans blev det hela natten lång. en perfekt nyårs kväll!

här kommer ett bildregn från kvällen!


kvällens första drink: bacardi apple med fruktsoda och krossad is!


lite utav ingredienserna till kvällens rätter!



kvällens förrätt blev en klassisk toastskagen(vi skippa all ganering)


huvudrätten bestod av kycklingfilé och klyftpotatis i ungn med en jättegod sås(recept kommer,också här skippade vi brysselkålen av lathet=))


kvällens andra huvudrätt: italiensk pasta rätt a la leo=) ganska god faktiskt


så här såg det ut på festbordet lite senare, det blev drinkar av bacardi apple och rasberry vodka!





och här har ni lilla mig den hemliga kocken! tänkte att det passar bra med en bild på mig själv på självaste nyårsafton=)

gott nytt år alla önskar cathrine!

//TopChef


Kommentarer
Postat av: Carro

Fina kocken!

2010-01-02 @ 20:53:33
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: FARMOR

VILKEN FEST PINGLA. JAG FÖRSTÅR ATT NI HADE DET TREVLIGT. FARFAR OCH JAG ÖNSKAR ETT FORTSATT GOTT NYTT ÅR.....

2010-01-03 @ 12:49:24
Postat av: Ena

Så fin du vaaaa!!! Perfekt nyårspingla =)



Alltså din mat. Inte så kul att titta med tanke på att vi lever på makaroner och köttfärs här. Grr

2010-01-04 @ 10:06:41
URL: http://girlywe.blogg.se/
Postat av: Leo

Vadå "ganska" god?! godare än din kycklingfilé mohah

2010-01-31 @ 21:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0