Nu är det helg!

hej!

det blev faktiskt en ny rätt för mig från spicy hot i förrgår!



kyckling med bambuskott och champinjoner med stekta nudlar

och så en favorit...



biff med thailändsk basilika och stekta nudlar


jag bara älskar deras stekta nudlar, passar mycket bättre än med ris till. nästa gång funderar jag på att ta stekta tigerräkor muuums hehe=)

igår efter jobbet var det äntligen min tur att unna  mig lite lyx i vardagen. jag fick nämligen en lyx ansiktsbehandling av min kära i födelsedagspresent. och det var så mysigt och avslappnande och idag känner jag mig 5 år yngre=) en liten not bara, kan verkligen rekommendera nancy´s salong i norrköping.

sen vart det MC mat och filmmys med tjejerna!

ikväll ska det lagas till nått gott från taco hyllan! och sen imorn är det dags igen för en ny spännande gryta. tror att det blir gulasch med en tvist, finns med i min nya kokbok.

ha en trevlig helg!

//TopChef


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0