Lite nytt!

hej hej!

som ni ser så har jag hållt på och bytt tema på bloggen idag! jag kände att det var dags för en förändring, men är nog inte klar här riktigt utan funderar på att byta blogg, för lite snyggare design. vi får se=)

nu ska det i alla fall bli mat! det var ett tag sen jag gjorde min favorit kyckling sallad, så det blir det ikväll!

receptet finns i arkivet men här har ni den en gång till=)




detta har jag i min kycklingsallad:


  • färdig grillad kyckling (en hel)
  • pasta (penne ska det vara helst också de allra tjockaste)
  • kruksallad
  • tomater
  • gurka
  • avokado
  • soltorkade tomater
  • kidneybönor
  • feta ost (kan tas bort)

olivolja och balsam vinägerkryddor: salt, svartpeppar, italiensk salladskrydda, vegeta (på pastan) och sen mina nya favorit från santa marias kryddserie. pasta rossa


och så den super goda såsen!

  • gräddfil
  • paprikapulver
  • chilipulver
  • grillkrydda
  • salt
  • svart peppar
  • cayennepeppar
  • curry (inte för mycket av curryn)

testa den!

//TopChef

Kommentarer
Postat av: FARMOR

Vilken fin förstasida på bloggen,med vackra vår och sommarblommor.

Hittar inte någon bild på dej i NT-S nätupplaga, du får spara tidningen,så får jag se senare.

Kramis

2010-01-15 @ 04:37:33
Postat av: Carro

Va tog du bort min design, taskigt!

2010-01-15 @ 11:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0