Fajitas!

god morgon!

japp igår blev det fajitas som är så gott, kan inte säga att det är godare än taco men välldigt nära=)

det är en sån enkel mat om man tänker på att inget nästan tillagas, men det är för gott! jag får aldrig nog av taco och all sån mat. muuums.

igår fick jag till den perfekta mixen på vad som gör en perfekt fajita wrap! jag tycker det är roligt att varriera sig lite, så att man inte har exakt samma grönsaker och så som man har till taco.


stekt strimmlad kyckling och grön paprika med fajitas kryddan som bas!



sen tomat, rödlöksringar och bladsallad som tillbehör!



och såklart gräddfilen och tacosåsen!




oj nu blev jag sugen igen hehe, blev inget över tills idag=)

och så här måste min uppläggning se ut i rullen!



oj vilken suddig bild det blev=)



ja det var den fajitas kvällen det!

nu är det dags för jobb, sen senare blir det gryta.

//TopChef

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0