Vaniljkesella med mango, hallon & passionfrukt toppat med nötmix

guuuuuuuuuud vad gott detta är!!!

min käraste vän belle hittade detta receptet och självklart ringde mig direkt=) jag testade och nu är jag fast!

titta på det här!







detta behövs: till 2 portioner

  • 1 burk kesella vanilj
  • 1 mango
  • 200 g färska hallon eller frysta
  • 1-2 passionfrukt
  • 1 påse nötmix (helst en med russin & tranbär

gör så här:

ta fram två skålar eller glas, skala och skär mangon och passionfrukten, och hacka nötmixen lite lätt.
varva frukten med kesellan avsluta med att garnera med passionfruket och nötmixs strössel.




en frisk och fräsch och framför allt nyttig desert!


detta måste ni absolut testa! om ni inte redan har startat ert lördags-mys ikväll spring och köp detta nu direkt!

ha en bra kväll!

//TopChef


Kommentarer
Postat av: Bella

Visst var det gott? Jag är ett stort fan till vaniljkesella nu :D

2010-02-07 @ 13:20:36
Postat av: johanna

Det där ska man kanske ta och prova.. ser jättegott ut...



Håller på och ser om jag kan byta blogg till blogg.se nu...Trött på attdet inte går att hitta nån bra bakgrund på blogspot..Men som vanligt fattar jag noll gällande datorer haha



Ha det bäst!

2010-02-08 @ 13:03:20
URL: http://jojeslife.blogspot.com
Postat av: Leo

Mango äger!!! Bland det godaste som finns. Vaniljkesella e oxå svingott, brukar(de) äta det me yoghurt exotic snacks, ni vet.

2010-02-08 @ 17:09:19
Postat av: cathi

till johanna: ja byt det tycker jag. men syrran kan ju hjälpa dig, det e hon som har hjälpt mig:D å så fint det blev. efterrätten är skiiiiiit god. testa=)

2010-02-09 @ 12:45:32
Postat av: cathi

till leo:



nämen heej leooo roligt att du läser! även fast d e i din dumma mobil:P haha.



detta är skit gott. testa direkt ditt mango freak! =)

2010-02-09 @ 12:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0