Ska det va så ska det va rejält!!!

det är lördagkväll och jag är galet sugen på allt som går att äta=) min matlust är tillbaka tjohoo!!! det måste var min goda kycklinggryta igår som tog mig tillbaka till livet.


detta vill och ska jag ha ikväll!


Mexicana pizza


Passionsoda

Dipp med grönsaker


Hjärtchips


Lösgodis


Päronsplit



jepp allt detta goda ska få hoppa i magen ikväll hihi=) detta är några av mina absoluta favo snacks.

kvällens fråga: vad bara måste finnas med på gotte bordet hemma hos er?


kom ihåg med att jag har inget emot att få höra lite vad ni tyker om min mat=) helst efter ni själva har smakat!


//TopChef

Kommentarer
Postat av: Carro

Hörrö du svullo ska du verkligen äta allt det där, haha!?

2010-02-28 @ 00:25:21
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Bella

Det var inte dåligt du :P Nu blev jag själv sugen på pizza, kör nog på det ikväll :D

2010-02-28 @ 09:13:15
Postat av: pillan

fan va gött de e me päronsplit!

2010-02-28 @ 11:46:45
URL: http://pernillaramsten.com
Postat av: cathi

hej Pillan:P



ja visst är det super gott med päronsplit barnsligt gott:D

2010-03-02 @ 11:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0