Sandwich time!

god morgon alla!

vad härligt att det regnar för omväxlings skull, nu kanske snön äntligen smälter jippi!

så här vid frukosttid bjuder jag på ett gott alternativ=)





halva lite större baguetter som är fyllda med philadelfiaost, kalkon, salladsblad, tomat och gurka. till det en mycket god jordgubb & blåbär smoothie med vaniljyoggi och lite sirap! gott gott=)

på min sandwich så har jag istället för philadelfiaosten och kalkonen en krämig kyckling pastej.

Argeta Pasteta!



detta är en produkt som kommer från balkan länderna och den äts hej vilt där nere! det finns ingen som inte älskar Argeta på sin sandwich=) den finns nu självklart i våra svenska matbutiker och kostar ca 10 kr.

den är sååå goood och passar super till alla typer av vit bröd. speciellt till de runda stora orientaliska bröden som man rullar ihop. min favorit är med kyckling pastejen och skivad gurka.

så om ni inte har testad den än köp den direkt till nästa frukost time=)


ha en bra dag!

//TopChef

Kommentarer
Postat av: Carro

Hmm vem åt du frukost med i morse? Mannen är ju på kryssning... :)

2010-02-26 @ 14:31:36
URL: http://christelcaroline.blogg.se/
Postat av: Marita oldermor

Nu kommer jag snart hem och kollar vad ni håller på med? Mackan verkar ju jätte god. VARMA KRAMAR.

2010-02-26 @ 18:49:25
Postat av: cathi

till carro: haha det åt vi på kvällen innnan. jag visade det bara som ett alternativ till frukost:D pucko:P läs resten av bloggen hahaha

2010-02-27 @ 13:23:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0