Pizza date!

det hade jag ikväll med en vän till mig, vi bestämde att vi skulle ha mario go kart race hehe=) barnsligt skoj! så fick jag ett sms där hon berätta att hon ska laga till pizza till oss med, då blev jag glaaad=)

älskar hemlagad pizza, gillar köp pizza med men det är något med hemgjord, så fräscht och trevligt. jag gjorde det faktiskt själv för första gången för ett tag sen och vart super nöjd. den bestod av vitlökssalami, mozarella ost i bitar och färsk tomat och paprika.och sen massvis med pizzakryddan dragon, mycket god mix faktiskt!

ikväll såg pizzan ut så här!



och till en färsk pizza drack vi färskpressad äppeljuice!




hon gjorde en nästan likadan pizza som den jag gjorde, men denna bestod av purjolök, salami, riven mozarella ost, färsk tomat och dragon. skit god var det, tack snälla marty=)

tips! om ni inte orkar göra egen pizzadeg så finns det suveräna färdigkit att köpa och inte så dyrt heller.

//TopChef



Kommentarer
Postat av: johanna

Ohhh va gott med hemlagad pizza....

Hallå hur duktig är man inte om man gör egenlagad pizza...Säg INTE etta till min man, då få jag avdrag på mina frupoäng hahahaha ;)

2009-11-18 @ 21:26:07
URL: http://jojeslife.blogspot.com
Postat av: cathi

heeej Johanna! heheh ja vet skit gott e det ihih=)jo nu ska jag ringa direkt=) du kan med göra egen pizza lilla gumman hur lätt som helst lovar!



kramiis

2009-11-19 @ 11:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0