Oslo nu kommer jag igen!

ja det blir en liten tripp till oslo nu igen hehe=) den här gången ska jag på säljs konferens som det så fint heter med mitt jobb. vi har vårt huvudkontor i oslo där vi ska ha möten, sen bär det av på en 2 dygns kryssning till tysklad! massor med möten och skojigheter ombord, inte så pjåkigt tycker jag=) så det blir ingen matlagning för mig denna helg, bara för fin restaurang mat muuuums jag klagar inte=)


igår lagade jag min kycklinggryta igen, det är också en rätt som jag oftast gör en gång i veckan. slänger in en till bild på grytan de andra bilderna gör den inte riktigt rättvisa=)






Kommentarer
Postat av: johanna

va kul o åka en sväng till Oslo :)

Ha det supergött!!!



Och du...Recept på den där grytan på bilden tack :)



Stor kram

2009-11-22 @ 22:27:31
URL: http://jojeslife.blogspot.com
Postat av: cathi

hej Johanna,



har du missat receptet haha jag har lagt upp det redan. om du söker på kycklinggryta så hittar du det=)



puss&kram

2009-11-24 @ 11:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0