Kockens dag!

ja det måste ju faktiskt nämnas att idag den 8 november är det inte bara fars dag, utan även MIN dag hihih=) äldre måste man bli men inte sämmre för det!

denna fina överaskningen stod och väntade på mig i går när jag kom hem från en lång arbetsdag.

sånt gör mig glaaaad=)



idag har vi haft mer firande av mig med god MAT! blev mini jul hemma hos mina farföräldrar vilket vi alla uppskattade, tack!

flera fina presenter fick jag med, den mest efterlängtade av alla en grytaaaa, en RIKTIG gryta hehe=) så nu jäklar finns det inga ursäkter längre utan nu ska det exprimenteras.



hoppas också att ni har lyckats laga något utav de recept jag la upp förra veckan. snart ska jag testa på å göra den där vit chocklad glassen som leila bakar mmmmm...


ha en fin kväll!

//TopChef


Kommentarer
Postat av: Johanna

GRATTIS vännen!!!!!



Hoppa sdu hade en toppendag, snart är d lika gammal som mej och syrran ;)



Ses på fredag va!!!!!



Kramar!

2009-11-08 @ 23:05:41
URL: http://jojeslife.blogspot.com
Postat av: cathi

Tacccck snälla söta johanna!



ja då det har varit en bra dag hehe. aa faan ush da=) illa e det då hehe. nä det e lungt vi e fortfarande i våra bästa dar.



jaaa fredag måste vi ha idol-mys for sure!



kramiiis

2009-11-08 @ 23:28:26
Postat av: Enaa

Grattis i efterskott!!

Hörde om din födelsedag. hiih.. sweet!

2009-11-10 @ 18:18:35
URL: http://girlywe.blogg.se/
Postat av: cathi

tack så mycket enaaaa=)



2009-11-12 @ 21:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0