Hasselbackspotatis med grillad kycklingfilé

ja igår vart det ju bio, och filmen var faktiskt bra måste jag säga! verkligen en bio-film men alla ljudeffekter och starka bilder. lite smått deppig var man ju vid hemgång, med tankarna å hur långt är det kvar tills det där händer då...?

men vi lever nu och det är vad som är viktigast=) hehe inte sant.


och det här är vad som är värt att leva för...!



en god sallad som igår bestod av körsbärstomater och avokado!



hasselbackspotatis och kycklingfilé som jag marinerat med olivolja,soja,grillkrydda,salt,svartpeppar och paprika och chili pulver! och det sköter sig så smidigt i ungnen av sig självt.



gott gotti gott gott!


japp det var min helg det! idag är det en ganska tråkig söndag med jobb och kanske lite städning=)


//TopChef

Kommentarer
Postat av: Carro

Mumsfillibabba säger jag med! :)

2009-11-15 @ 22:56:44
URL: http://christelcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0