En ny kokbok!

hej alla glada!

nu är jag hemma igen efter en intensiv långhelg, vi hade det mycket trevligt men nu är jag helt slut hehe=) det blev en lätt middag ikväll bestående av, kokt potatis, fiskpinnar och varma grönsaker! inte så vidare lyxigt=( desto lyxigare mat bjöds det på i helgen oj oj oj...3-rätters a la carte middag följt av stort julbord.

idag fick jag hem min nya kokbok som jag har beställt!



denna hittade jag faktiskt på ellos.se visste inte ens att de hade kokböcker, men när jag såg denna med rubriken GRYTOR kunnde jag inte stå emot=) det ska ju bli min nya grej nu hehe mustiga grytor.




mums mums det fanns en hel del som ska provas inom kort!

ha det bra!

//TopChef

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0