Vilken kväll!!!

hej hej!

ja verkligen vilken kväll det var igår. jag och tjejerna myste rejält till idol och till super god maaat!

vi gjorde vår egen restaurang mat som bestod av klyftpotatis i ungnen, kyckling och grönsaksspett, tzatziki, vitlöksbröd och en stor sallad! lyx eller vad hehe=) i looove lyx, det var så gott allt och så passande till den spännande kvällen som slutade i lycka för alla oss erik fans. vi säger lycka till erik!

här kommer lite fina bilder på det som serverades igårkväll, enjoy! recept eller tips på maten får ni nästa gång jag lagar det hemma.









här jobbar de 3 kockarna för att få till en så festlig middag som möjligt! jag är så glad att jag har vänner som också älskar mat så mycket som jag gör. är skit kul att laga mat tillsammans, men det kan bli för många kockar ibland=)













ja vad ska man säga mer än att det var SJUKT gott!

hoppas att ni med tycker det där hemma, och det behöver inte kosta så mycket att lyxa till sin vardag lite.

nä nu hinner jag inte lägga upp mer idag, för nu är det hög tid att sätta igång med matlagning och det blir en helg favorit ikväll TACOS muuuums=)

ha en trevlig lördag!

//TopChef


Kommentarer
Postat av: Bella

Vad mysigt vi hade det i fredags. O maten blev riktigt lyckad!

:)

2009-12-14 @ 10:15:16
Postat av: cathi

jaaaaa eller hur vi hade det såå så mysigt, som alltid med mina bästa tjejer=)

2009-12-14 @ 22:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0