Varma mackor!

blev så otroligt sugen på varma mackor igår, så jag rotade fram grilljärnet ur skåpet och värmde upp. trots att det inte är mycket till mat så blir man överaskande mätt av det, super!




detta har jag i:

  • rostbröd (gillar mest de stora lyx med frön runt om)
  • tomat
  • kalkon
  • ost
  • salt
  • pizzakrydda

smöra brödet på båda sidorna, det ska bli saftigt=) sen på med kalkon först, sen 2 tjocka tomatskivor sen saltar jag och kryddar, tillsist på med rejält med ost och så in i grillen.

å så här fina blir de...och goda=)






sen så kom jag på en till klassiker som de verkligen suktar me i affärena nu runt jul. jag var i citygross och det bara stod ett stort högt bord som sa kom kom hit...=)

detta!



snacka om barndomsminnen! jag älskade det här som liten plutt, och inte chockerande det gör jag som vuxen me=) varm nyponsoppa med biskvier och vaniljglass muuuuumss säger jag bara.



erkänn att ni blev lite sugna nu=) spring och köp!

//TopChef







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0