TACO!

go kväll!

idag har det varit en mycket trevlig men något hektisk dag, går ju inte bli annat när man är med flera snurrbollar än en själv=) jag har börjat julklapps handeln vilket känns bra!

blev också lite shopping till mig själv, men ingen mat idag konstigt nog hehe brukar alltid avsluta med en runda till matbutiken.

i lördag blev det ju tacos till middag för det är ju bara så goooott, funkar alltid!

detta har jag till min taco:

  • 400 g nöttfärs
  • 1 påse taco krydda extra hot
  • gurka
  • tomat
  • rödlök
  • majs
  • sallad
  • riven ost
  • tacosås hot
  • creme fraiche paprika&chili
  • gräddfil
  • guacamole
  • fajitas bröd 

och så här fint blir det när man har en sån här fin blomma som jag har=) den är så praktisk me ingen disk alls hehe.


 



en färdig rulle a la cathi=)



smaskens=) jag inser ju att det inte finns någon guacamole här, det är för att jag glömde den=( men det ska ju självklart alltid va med! godast ju.

ha det bra!

//TopChef

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0