Julbord!

hej hej!

ja nu är ju snart julen över, lite tråkigt faktiskt hade en mycket trevlig julafton i år.

det blev ett ganska litet men perfekt julbord, allt det lilla som jag tycker om fick vara med=) jag frågade pappa dan innan om han hade gjort janson. då sa han va? janson måste vi ha det i år? jaaaaaa självklart sa jag hehe det är ju min favorit! så jag fick som jag ville en liten janson fanns på bordet å halva utan anjovis, kan det bli bättre=) 

titta så fint!







farmors hemgjorda julkorv...och







sylta!



ett måste APOTEKARENS must!





så här ser min jultallrik ut mums!


oj oj vad gott det var, och som vanligt säger vi att vi ska äta en natttallrik men med allt gott där emellan så får det aldrig plats ju=)

tomten kom och hälsade på också såklart, och som att en inte va nog så kom en till hehe=) sen var det dags för det traditionella julklapps bytet med tärningsspelet tjohoo alltid lika kuuul!



detta sepelade vi om och ja hade mina ögon på pommacflaskan och pistagenötterna. men när klockan ringde satt jag tomhänt=( typiskt, men otur i spel=tur i kärlek=)

en underbar julafton!

//TopChef

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0