Det fungerar!

jaaaa...hehe ush vad trist utan internet när man har en blogg att uppdatera, funkar ju liksom inte=) jag har heller inte hunnit laga allt för mycket mat denna vecka, men ikväll blir det kyckling thaiwok tänkte jag! jag köpte en färdig stark röd curry sås som jag ska smaksätta med njamiii bir nog bra. bilder kommer upp imorn förhoppningsvis. vad äter ni om dagarna?

oj glömde nästan att berätta hur j***vla bra gruppen Diamonds va! herre jesus vad roligt vi hade, de hade gjort ett roligt upplägg och showade mycket bra, det slutade med att jag och jobbet showade lite me=) jag kan verkligen rekommendera alla att gå och se Diamonds på skandiateatern. 

//TopChef

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej. Har fått tillbaka min mobil nu, men nu har ja inte ditt nummer igen =( Ring eller messa så jag får de!!! =) Puss

2009-12-09 @ 20:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0